Validity of digital agreements and the legal relations of the parties in affiliate marketing. Дійсність цифрових угод і правовідносини сторін у партнерському маркетингу
Loading...
Date
2025
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
The development of digital technologies has led to the expansion of affiliate marketing as a crucial marketing
strategy in the e-commerce ecosystem. However, the validity of digital agreements, which serve as the basis for
legal relations between the parties in this practice, is subject to legal uncertainty. The purpose of this study was to
analyse the validity of digital agreements in affiliate marketing from the perspective of positive law in Indonesia
and their impact on the legal relationship between the parties involved – sellers and affiliates. Based on the
regulatory approach, this study analysed the relevant regulations, such as the Law of Indonesia “On Electronic
Information and Transactions” and the Civil Code of Indonesia, and assessed the existing legal gaps in the context
of affiliate marketing. Розвиток цифрових технологій зумовив розширення партнерського маркетингу як визначальної маркетингової стратегії в екосистемі електронної комерції. Однак дійсність цифрових угод, які слугують основою правовідносин між сторонами в цій практиці, постає перед проблемою правової невизначеності. Метою цього дослідження був аналіз дійсності цифрових угод у партнерському маркетингу з позицій позитивного права Індонезії та їхнього впливу на правовідносини між залученими сторонами – продавцями й афілійованими особами. На підставі нормативно-правового підходу в цьому дослідженні проаналізовано відповідні нормативно-правові акти, такі як Закон Індонезії «Про електронну інформацію та транзакції» та Цивільний кодекс Індонезії, а також оцінено наявні правові прогалини в контексті партнерського маркетингу.
Description
Keywords
validity of digital agreements; legal relationships; legal uncertainty; e-commerce; imbalance of legal positions; дійсність цифрових угод; правовідносини; правова невизначеність; електронна комерція; дисбаланс правових пропозицій