№4
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №4 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 53
Results Per Page
Sort Options
Item СПІВВІДНОШЕННЯ ПРИНЦИПІВ РІВНОСТІ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЇ У ПРАКТИЦІ СУДУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ(2019) РИМ О.М.Стаття присвячена окремим аспектам діяльності Суду Європейського Союзу щодо захисту від дискримінації. Проаналізовано зміни трактування «рівності» та «недискримінації» у практиці Суду ЄС та охарактеризовано функціонування принципу рівності. Автор акцентує увагу на тому, що визнання Судом ЄС принципу рівності одним із загальних принципів права ЄС, а недискримінації принципом права та частиною «основоположних прав людини», які він покликаний захищати, не спричиняє неузгодженостей, а навпаки дає уявлення про конкретне застосування загального принципу рівного ставлення. The article is dedicated to certain aspects of the Court of the European Union activity concerning protection against discrimination. The changes in the interpretation of “equality” and “non-discrimination” in the practice of the EU Court are analyzed and the functioning of the principle of equality is described. The author emphasizes that recognition of the principle of equality by the EU Court as one of the general principles of EU law, and the non-discrimination as the principle of law and the part of “fundamental human rights”, which the Court is intended to protect, does not lead to inconsistencies, but rather gives an idea of the concrete application of the general principle of equality.Item СУДОВЕ ПРАВОЗАСТОСУВАННЯ: ОКРЕМІ ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ДО СКЛАДОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ(2019) КОПИТОВА О.С.Стаття присвячена розгляду окремих загальнотеоретичних питань складових елементів судового правозастосування в контексті проведеної конституційної реформи щодо правосуддя. Мета статті полягає в науковому осмисленні розуміння судового правозастосування, виходячи із принципу верховенства, його основних елементів і того, що нині саме результатом судового правозастосування буде офіційне тлумачення правових норм. The article is devoted to the consideration of certain general theoretical issues of the constituent elements of judicial enforcement in the context of the ongoing constitutional reform of justice. The purpose of the article is to provide a scientific understanding of the understanding of judicial enforcement, based on the principle of supremacy, its main elements and the fact that it is now the result of judicial enforcement, will be the official interpretation of legal norms.Item НАУКОВІ ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРОКУРАТУРИ УКРАЇНИ(2019) СКИБЕНКО О.І.У статті розглянуто проблематику джерел конституційно-правового статусу прокуратури України та їх класифікація, а також проаналізовано праці таких авторів: В.В. Шуби, Є.В. Вандіна, О. Козачук, М. Косюта, В.О. Боняка, А.Ю. Олійника, Ю.С. Шемшученка, П.В. Шумського. Встановлено, що системної роботи з розкриття і визначення динаміки реформування прокуратури України із врахуванням останніх конституційних змін не проводилось. Автором зазначено, що наукові статті, доповіді і повідомлення на конференціях та круглих столах складають самостійний вид наукових джерел, де досліджуються процеси реформування конституційно-правового статусу прокуратури України. The article deals with the issues of the sources of constitutional and legal attitude of the prosecutor's office of Ukraine and its classification. The works of such authors are analyzed: Shubi V.V., Vandina E.V., Kozachuk O., Kosyuta M., Bonyaka V.O., Oleinik A.Yu. S., Shumsky P.V. It was established that systematic work on the disclosure and definition of a dynamic reform of Ukraine’s formation, taking into account the latest constitutional changes, was not carried out.Item ДОСВІД СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ ЩОДО ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ(2019) МОСЕЙКО А.Г.; НЕГОДЧЕНКО В.О.Стаття присвячена аналізу досвіду США щодо публічного адміністрування в сфері національної безпеки. Розглянуто сутність та особливості публічного адміністрування в сфері національної безпеки США. Окреслено систему суб’єктів публічного адміністрування в сфері національної безпеки США. Проаналізовано роль і значення інститутів громадянського суспільства у забезпеченні національної безпеки США. The article deals with the analysis of US experience in public administration in the field of national security. The essence and features of public administration in the field of US national security are considered. The system of public administration entities in the field of US national security is outlined. The role and importance of civil society institutions in ensuring US national security is analyzed. The administrative and legal status of public administration entities in US national security is described. The role and place of public administration subjects in the field of US national security are substantiated.Item ТАКТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЧАТКУ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ НЕСАНКЦІОНОВАНОГО ВТРУЧАННЯ В РОБОТУ ЕЛЕКТРОННО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ МАШИН, АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ, КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ЧИ МЕРЕЖ ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУ(2019) КУРМАН О.В.У статті розглядаються проблемні питання тактичних та організаційних особливостей початку досудового розслідування несанкціонованого втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), автоматизованих систем, комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку. The article deals with the problematic issues of tactical and organizational peculiarities of the beginning of pre-trial investigation of unauthorized interference with the work of electronic computers (computers), automated systems, computer networks or telecommunication networks.Item ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ(2019) ПОПАДИНЕЦЬ Г.О.У статті на основі чинного законодавства України аналізуються проблемні питання конституційно-правової відповідальності органів державної влади. Наголошується на тому, що становлення інституту конституційно-правової відповідальності в Україні відбувалося здебільшого на доктринальному рівні за відсутності належного правового регулювання його в Основному Законі та поточному законодавстві. Доведено, що у науці конституційного права не склалося єдиного розуміння природи конституційно-правової відповідальності, недостатньо розробленою, зокрема, є концепція конституційної відповідальності парламентаріїв, відповідальності уряду, інституту президенства, відсутній чіткий категоріальний апарат, що ускладнює практичне застосування цього засобу забезпечення конституційної законності. The article, on the basis of the current legislation of Ukraine, analyzes the problematic issues of the constitutional and legal responsibility of public authorities. It is emphasized that the formation of the institute of constitutional and legal responsibility in Ukraine took place mainly on the doctrinal level in the absence of proper legal regulation of it in the Basic Law and current legislation. It is proved that in the science of constitutional law there was no unified understanding of the nature of constitutional and legal responsibility, which is not sufficiently developed, in particular, there is the concept of constitutional responsibility of parliamentarians, the responsibility of the government, the institution of the presidency, there is no clear categorical apparatus, which complicates the practical application of this means of ensuring constitutional legality.Item НЕЗАЛЕЖНІСТЬ І БЕЗСТОРОННІСТЬ СУДОВОЇ ВЛАДИ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК СПРАВЕДЛИВОГО СУДОЧИНСТВА(2019) ГУЙВАН П.Д.У роботі проведено дослідження питання про об’єктивність і безсторонність судового розгляду цивільних справ. Визначено європейські критерії незалежності правозастосовного органу. Встановлення фактичного стану неупередженості органу судівництва має відбуватися шляхом задіяння об’єктивного та суб’єктивного критеріїв оцінки. Наведені та конкретизовані основні чинники кожного з них. Встановлено, що критерій справедливості правосуддя визначається ступенем дотримання цілої системи гарантій, до числа яких належать механізми як матеріально-правового, так і процесуального характеру. Відтак справедливий судовий розгляд полягає у сукупності послідовних дій щодо розгляду й вирішення по суті справи, яка передана на розгляд суду і належить до його компетенції. Зазначені критерії є результатом імплементації у правову систему держави вимог справедливості, таких як рівність (зокрема перед законом і судом), неупередженість у здійсненні правосуддя, пропорційність юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню тощо. Детально досліджені питання конкретних вчинків правозастосовного органу, аби забезпечити реальну незалежність: від добору та призначення суддів до розподілу судових справ і винесення вердиктів. A study on the objectivity and impartiality of the trial of civil cases was conducted. Defined European criteria for the independence of the law enforcement authority. It is noted that the establishment of the actual state of the impartiality of the judicial authority must occur through the use of objective and subjective evaluation criteria. The main factors of each of them are given and specified. It is established that the criterion of justice is determined by the degree of compliance with the whole system of guarantees, which include both substantive and procedural mechanisms. Consequently, a fair trial consists of a series of consecutive review and decision actions. on the merits of the case referred to the court and which falls within its competence. These criteria are the result of the implementation of the requirements of justice in the legal system of the state – such as equality (in particular before the law and the court), impartiality in the administration of justice, proportionality of legal responsibility to the perfect offense, and the like. The questions of specific actions of the law-enforcement body are examined in detail in order to ensure real independence, starting from the selection and appointment of judges to the distribution of court cases and the issuance of verdicts.Item ІСТОРИКО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУТУ КОНСТИТУЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ В НІМЕЧЧИНІ ТА ФРАНЦІЇ(2019) ДРОЗД А.О.За останні кілька десятиліть різні держави визначили конституцію основним законом, що володіє вищою юридичною силою та гарантується конституційним контролем із боку судових і квазісудових органів. Закріплення принципу поділу влади, визнання судової влади самостійною гілкою державної влади з усіма властивими їй атрибутами розширило сферу її функціонального впливу на суспільні відносини. Судова влада виступає як одна з найважливіших сторін здійснення народовладдя, будучи обов’язковим атрибутом правової держави. Over the past few decades, various states have defined the constitution as the main law of their country, which has the highest legal force and is guaranteed by constitutional control by the judicial and quasi-judicial bodies. The consolidation of the principle separation of powers, the recognition of the judiciary by an independent branch of state power with all its attributes expanded the scope of its functional influence on social relations.Item ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ ПРИНЦИПІВ ТА СТАНДАРТІВ У СФЕРІ ТРАНСПЛАНТАЦІЇ АНАТОМІЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАЦІОНАЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ(2019) НОВИЦЬКА М.М.У статті здійснено систематизацію нормативно-правових актів, які регулюють сферу трансплантації анатомічних матеріалів та розподілено їх на три групи: міжнародні, регіональні та національні. Надається перелік основних міжнародних та регіональних нормативно-правових актів, прийняття яких реалізують такі міжнародні організації як Всесвітня Організація Охорони здоров’я, Всесвітня Медична Асоціація, Організація Об’єднаних Націй, Рада Європи, Європейський Союз, Трансплантаційне товариство, Міжнародне товариство нефрології, Співдружність Незалежних Держав. The article deals with the systematization of normative legal acts regulating the sphere of transplantation of anatomical materials and is divided into three groups: international, regional and national. The list of the main international and regional legal acts, adopted by international organizations such as the World Health Organization, the World Medical Association, the United Nations, the Council of Europe, the European Union, the Transplantation Society, the International Society of Nephrology, the Commonwealth of Independent States and others.Item ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ГРОМАДСЬКИХ РАД ПРИ ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ(2019) ВІННИЦЬКИЙ О.О.У даній науковій статті визначено, що політична відповідальність громадських рад при органах виконавчої влади – це вид публічної відповідальності, який встановлюється за неспроможність реалізувати покладені на громадські ради при органах виконавчої завдання та функції, пов’язані з участю у формуванні та реалізації державної політики, яка повинна втілювати та реалізовувати прогресивні напрями розвитку суспільства, максимально корисні для блага людей, вона виражається у вигляді висловлення недовіри, достроковому припиненні повноважень тощо. Автором визначено, що на сьогодні відсутні дієві механізми впливу на громадські ради при органах виконавчої влади щодо невиконання або недбалого виконання покладених на них обов’язків. This scientific article states that the political responsibility of public councils in executive bodies is a form of public responsibility, which is established for the failure to implement the public councils under the executive tasks and functions associated with participation in the formation and implementation of state policy, which must realize and realize progressive directions of development of society, maximally useful for the good of people, it is expressed in the form of expression of mistrust, preterm termination of authority yen and so on. The author determines that there are currently no effective mechanisms for influencing public councils at executive agencies regarding non-performance or negligent fulfillment of their responsibilities.Item ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕТОДІВ У ПРОТИДІЇ КОНТРАБАНДІ НАРКОТИКІВ(2019) ОРЖИНСЬКА Е.І.; ЛИТВІН О.Я.Статтю присвячено дослідженню деяких спеціальних методів розкриття і розслідування контрабанди наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. Розкриття і розслідування контрабанди наркотиків, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів супроводжується значними труднощами, які пов’язані зі специфікою боротьби з конкретним видом злочину, його груповим характером, різноманітністю способів, механізмів використання та приховування, багато епізодичністю злочинної поведінки. Тому не дивно, що сьогодні особливо актуальним є дослідження проблемних питань протидії наркозлочинності в Україні та вироблення спеціальних методів які покликані допомагати в розкритті та розслідуванні зазначеної категорії справ. Article is dedicated to study of some special disclosures and investigation in drug smuggling, psychotropic substances, their analogs and precursors. Disclosure and investigation of drug smuggling substances, their analogs and precursors associated with considerable difficulties, which are due to the specifics of the struggle with specified type of crime, its group character, variety of ways, mechanisms of use and concealment, multiple usage of the crime behavior. Therefore not surprising, that nowadays especially actual studying problematic questions of countering drug crimes in Ukraine and developing special methods, which called upon to aid in disclosure and investigation in designated category of cases.Item ПРАВО І СУСПІЛЬСТВО №4(2019)Item РОЛЬ ОСНОВНИХ ІНСТИТУЦІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОТИДІЇ БІОТЕРОРИЗМУ(2019) КРАВЧУК М.Ю.У статті досліджено роль основних інституцій щодо адміністративно-правового забезпечення протидії біотероризму через аналіз організаційно-правових основ їхньої діяльності. До основних інституцій адміністративно-правового забезпечення боротьби з біотероризмом належать: Кабінет Міністрів України, Державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Кабінеті Міністрів України, Рада національної безпеки і оборони України, Служба безпеки України, Міністерство охорони здоров’я, Міністерство екології та природних ресурсів України та Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Зазначені інституції на різних рівнях здійснюють координаційну, контрольно-наглядову діяльність, оперативно-розшукові заходи, негласні слідчі дії тощо, відповідно до їхньої компетенції, з метою протидії проявам біотероризму. Ключова, фундаментальна роль у питанні протидії біотероризму відводиться Раді національної безпеки і оборони України. Оскільки цей орган, який виконує координаційно-контролюючі функції щодо виконавчої гілки влади, забезпечує виконання вказаних рішень підконтрольними міністерствами та відомствами. In this article, the study of the role of the main institutions regarding the administrative and legal provision of counteracting bioterrorism through an analysis of the organizational and legal basis of their activities. The main institutions of administrative and legal support for combating bioterrorism include: the Cabinet of Ministers of Ukraine, the State Emergency Antiepizootic Commission under the Cabinet of Ministers of Ukraine, the National Security and Defense Council of Ukraine, the Security Service of Ukraine, the Ministry of Health, the Ministry of Environment and Natural Resources of Ukraine and the State Emergency Situations Service of Ukraine. The indicated institutions at different levels carry out coordination, control and oversight activities, operational and investigative measures, secret investigative actions, etc., in accordance with their competence, in order to counteract the manifestations of bioterrorism. Key, fundamental role in the issue of counteraction to bioterrorism is given to the National Security and Defense Council of Ukraine. Since this body, having the coordination and control functions in relation to the executive branch of government, in turn, ensures the execution of the said decisions by the ministries and departments under control.Item КОДЕКС УКРАЇНСЬКОЇ РСР ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ 1984 Р.: ДО ПИТАННЯ ПРО ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ(2019) СИРКО М.В.У статті розглянуто історичні передумови та суспільно-правові причини кодифікації законодавства про адміністративну відповідальність в Українській РСР, що мала наслідком прийняття Кодексу про адміністративні правопорушення 1984 р. Досліджено корені Кодексу УРСР про адміністративні правопорушення 1984 р., які сягають дореволюційних часів, адже в умовах Австро- Угорщини і Російської імперії розроблялися перші концепції проступків у межах теорії поліцейського права. Здобутки тієї історичної доби протягом тривалого часу не були затребуваними радянською юриспруденцією, яка займалася нормативним забезпеченням тоталітаризму та посиленням репресивної функції держави. The attention was devoted to the roots of Code of the Ukrainian SSR on administrative offenses 1984 year that reached revolutionary times in the conditions of Austro-Hungary and Russian Empire were developed the first concepts of misconduct within the theory of police law. The achievements of that historical time for a long time were not claimed by soviet jurisprudence that was engaged in the normative provision of totalitarianism and the strengthening of the repressive function of the state.Item ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ДОСТАТНОСТІ ЯК ПРОЦЕСУАЛЬНОЇ ВЛАСТИВОСТІ ДОКАЗІВ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ(2019) ЗІНЧЕНКО В.М.Стаття присвячена розкриттю сутності достатності доказів у кримінальному провадженні та визначенню на основі виокремлених сутнісних елементів поняття цієї процесуальної властивості доказів. Обґрунтовано, що виокремлення сутнісних елементів будь-якого об’єкта наукового пізнання, зокрема й достатності доказів, дозволяє розкрити онтологічні основи його поняття. The article is devoted to the disclosure of the essence of sufficiency of evidences in criminal proceedings and to the definition of the concept of this procedural property of evidences on the basis of the isolated essential elements. It is substantiated that the isolation of the essential elements of any object of scientific cognition, including the sufficiency of evidences, allows to ostend the ontological foundations of its concept.Item ПРАВА ДИТИНИ В УКРАЇНІ: ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАКРІПЛЕННЯ(2019) КОТУХА О.С.У статті досліджуються актуальні проблеми сучасного законодавства щодо реалізації та захисту прав дитини, їх законодавчого закріплення. Метою статті є комплексний аналіз окремих норм основних галузей вітчизняного права, що визначають зміст, засади й умови реалізації прав дитини. The article examines the current problems of modern legislation on the implementation and protection of the rights of the child, their legislative consolidation. The pur- pose of the article is a comprehensive analysis of certain norms of the main branches of domestic law, which determine the content, principles and conditions for the realization of the rights of the child.Item ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ: ІСТОРИКО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ(2019) ФЕДОРОВ Г.О.Наукова стаття присвячена інвестиційній діяльності в Україні в історико- правовому аналізі. Метою статті є дослідження особливостей інвестиційної діяльності з позицій комплексного аналізу із урахуванням сучасного етапу історичного розвитку державного ладу. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що проблематика дослідження є однією із перших у юриспруденції, у якій шляхом використання нормативно – правових актів, міждержавних угод, міжнародних конвенцій та законодавчих документів зроблено спробу комплексного та всебічного аналізу інветиційної діяльності в Україні з точки зору історико- правового підходу. The scientific article is devoted to investment activity in Ukraine in historical- legal analysis. The purpose of this article is to study the features of investment activity from the standpoint of integrated analysis taking into account the current stage of the historical development of the state system. The scientific novelty of the research is that the research problem is one of the first in the jurisprudence, in which, through the use of normative legal acts, interstate agreements, international conventions and legislative documents, an attempt was made to comprehensively and comprehensively analyze investment activity in Ukraine from a historical perspective -legal approach.Item КРИМІНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАПОБІГАННЯ НАСИЛЬСТВУ В СІМ’Ї(2019) КУЗНЕЦОВ М.Г.Запропоновано концепцію домашнього насильства, згідно з якою розуміється система державних та громадських заходів, спрямованих на усунення чи нейтралізацію причин та умов насильства в сім’ї. Ці заходи пропонуються розділити на три рівні: загальносоціальний, спеціальний та кримінологічний, індивідуальний. Автор з’ясував, що запобігання насильству в сім’ї на всесоціальному рівні включає діяльність держави, суспільства, їх інститутів, спрямованих на вирішення відповідних програм, завдань у сфері економіки, соціального життя, моральної та духовної сфери тощо. The concept of domestic violence according to which the system of the state and public measures directed to elimination or neutralization of the reasons and conditions of violence in family is understood is provided. The following measures are proposed to divide into three levels: it is general social, special and criminological and individual.Item ЗМЕНШЕННЯ РОЗМІРУ НЕУСТОЙКИ СУДОМ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ(2019) ЧЕРКАШИН С.В.У статті розглядається питання застосування у практичній діяльності положень ч. 3 ст. 551 Цивільного Кодексу України щодо зменшення розміру неустойки судом. Увагу приділено дослідженню як історичних аспектів проблеми, так і сучасних підходів. Зокрема, розглядаються особливості регламентації неустойки в Проекті Цивільного Уложення 1913 року, який за своїми положеннями близький до чинного Цивільного Кодексу України. The article deals with the problems of reducing the size of the penalty by the court which is regulated by the Article 551 of the Civil Code of Ukraine. Attention is paid to both the study of the historical aspects of the problem and the contemporary views on it. The basic summaries are based on the analysis of decisions from the Unified Register of Court Decisions. The basis of analysis is the analysis of decisions on the prosecution of a penalty for 2017-2018, placed in the Unified Register of Judicial Decisions of Ukraine. In particular, the peculiarities of the penalties regulation in the Draft Civil Law of 1913, which, in its provisions, is close to the current Civil Code of Ukraine.Item БЕЗПЕКА ЯК ПРЕДМЕТ ВІТЧИЗНЯНИХ ЮРИДИЧНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ(2019) ТИХОМИРОВ Д.О.Стаття присвячена якісному та кількісному аналізу проблем наукового дослідження правових проблем безпеки, зокрема, виокремленню та систематизації предметного поля здійснених в Україні дисертаційних досліджень з різних юридичних наук, його співставлення з паспортами спеціальностей (2008 р.) та примірним переліком, описом предметних напрямів досліджень в межах спеціальності 081 «Право» (2018 р.) Метою статті є здійснення якісного та кількісного аналізу стану та динаміки юридичних дисертацій з правових проблем безпеки в юридичній науці та окремих юридичних наукових дисциплінах у співвідношенні з відповідними нормативно визначеними напрямами предметних досліджень. The article is devoted to qualitative and quantitative analysis of the problems of scientific research of legal security issues, in particular, the distinction and systematization of the subject field of the dissertation researches carried out in Ukraine on various legal sciences, its comparison with the passports of specialties (2008) and an exemplary list and description of the subject areas of research within specialty 081 “right” (2018). The purpose of the article was to carry out qualitative and quantitative analysis of the state and dynamics of legal dissertations on legal security issues in legal science and certain legal scientific disciplines in relation to the corresponding normatively defined directions of subject studies.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »