Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zabolotskyi, P."

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вплив емоційного інтелекту на сприймання соціальної реклами особами раннього юнацького віку.The Influence of Emotional Intelligence on the Perception of Social Advertising by People of Early Youth
    (2019) Казміренко, Л. І.; Заболоцький, П. В.; Kazmirenko, L.; Zabolotskyi, P.
    Метою статті є висвітлення результатів емпіричного дослідження щодо визначення взаємозалежності між сприйняттям соціальної реклами особами раннього юнацького віку й ступенем розвитку їхнього емоційного інтелекту.The purpose article presents the results of an empirical study aimed at determining the interdependence between the perception of social advertising by young people and the degree of development of their emotional intelligence.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Send Feedback