Browsing by Author "Voloshyna Oksana Vasilivna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Мобінг в службових колективах поліції: зарубіжний досвід. Mobbing in police departments: foreign experience(2024-10) Волошина Оксана Василівна; Voloshyna Oksana VasilivnaПроаналізовано методологічні підходи щодо організації дослідження мобінгу в поліції Великої Британії та США. Встановлено, що донедавна дослідниками використовувались наступні критерії для фіксації мобінгу: це неодноразові, повторювані дії із стійким досвідом негативної поведінки за останні шість місяців. Це знижує якість дослідження, адже факти мобінгу можуть мати щотижневу і щомісячну частість, що не дозволяє виявляти певну кількість людей, які повідомили про регулярну негідну поведінку на роботі, але не вважають себе жертвами мобінгу. Виявлено, що умови служби в поліції створюють додаткові сприятливі чинники для виникнення та поширення мобінгу в поліцейському професійному середовищі. Methodological approaches to organizing research on mobbing in the police of Great Britain and the USA were analyzed. It was found that until recently, researchers used the following criteria to record mobbing: these are repeated, repetitive actions with a stable experience of negative behavior over the past six months. This reduces the quality of the study, because the facts of mobbing can have a weekly and monthly frequency, which does not allow identifying a certain number of people who reported regular inappropriate behavior at work, but do not consider themselves victims of mobbing. It was found that the conditions of service in the police create additional favorable factors for the emergence and spread of mobbing in the police professional environment.Item Проблема сертифікації психологів: порівняльний аналіз міжнародного досвіду. The problem of psychologist certification: A comparative analysis of international experience(2024-06) Волошина Оксана Василівна; Voloshyna Oksana VasilivnaВстановлено, що сертифікація історично була одним із методів вимірювання компетентності в професійній психології. З цією метою професійними товариствами створюються системи добровільної сертифікації. Розглянуто особливості найбільш розвинутих систем сертифікації психологів (США, Канада і Великобританія) та зроблена спроба порівняти їх із аналогічними моделями сертифікації в Європейському Союзі та Китаї. Встановлено типові вимоги до сертифікації психологів у зазначених країнах, серед яких: вимоги до змісту та тривалості спеціальної освіти; вимоги до психологічної практики під супервізією; вимоги до підвищення кваліфікації, як в практичному так і у науково-дослідному напрямках та вимоги до морально-етичних якостей психолога. Оскільки сфера психологічної практики продовжує розвиватися, концептуалізація та вимірювання компетентності психолога є постійним динамічним процесом. Практична цінність результатів полягає в тому, що їх може бути використано для визначення шляхів удосконалення національної системи сертифікації психологів та можливостей переходу від добровільної сертифікації до обов’язкової. It has been established that certification has historically been one of the methods for measuring competence in professional psychology. For this purpose, professional associations create voluntary certification systems.The features of the most developed psychologist certification systems (USA, Canada, and the United Kingdom) were examined, and an attempt was made to compare them with similar certification models in the European Union and China. Common requirements for psychologist certification in these countries were identified, including requirements for the content and duration of specialised education; requirements for supervised psychological practice; requirements for professional development in both practical and research areas; and requirements for the moral and ethical qualities of the psychologist. Conceptualising and measuring psychologist competence is an ongoing dynamic process as the field of psychological practice continues to evolve. The practical value of the results lies in their potential use to identify ways to improve the national psychologist certification system and the possibilities for transitioning from voluntary certification to mandatory certification.Item Протокол діагностики та надання психологічної допомоги фрустрованій особистості правоохоронця. Protocol for diagnosis and provision of psychological assistance to a frustrated law enforcement officer(2024-10-11) Волошина Оксана Василівна; Voloshyna Oksana VasilivnaРозглянуто фрустрацію як емоційний стан, викликаний неможливістю задовольнити потребу або досягнути бажаної мети. Іншими словами, що можуть описувати фрустрацію є роздратування, невдоволення або розчарування. Зазвичай таке розчарування є тимчасовим і зникає зі зміною обставин. Однак у випадках, коли дії працівника-правоохоронця постійно не відповідають його власним очікуванням чи задоволенню його бажань, розчарування і невдоволення може затягнутися і мати більш значний негативний вплив на психічне та фізичне здоров’я. Запропоновано авторський варіант протоколу діагностики та надання психологічної допомоги фрустрованій особистості правоохоронця. Розроблено план-конспект заняття на тему «Фрустрація як психоемоційний стан та шляхи його подолання». Frustration is considered as an emotional state caused by the inability to satisfy a need or achieve a desired goal. In other words, what can describe frustration is irritation, dissatisfaction or disappointment. Usually such disappointment is temporary and disappears with a change in circumstances. However, in cases where the actions of a law enforcement officer constantly do not meet his own expectations or satisfy his desires, disappointment and dissatisfaction can be prolonged and have a more significant negative impact on mental and physical health. An author's version of the protocol for diagnosing and providing psychological assistance to a frustrated law enforcement officer is proposed. A plаn-synopsis of a lesson on the topic «Frustration as a psycho-emotional state and ways to overcome it has been developed».