Browsing by Author "MYROSHCHENKO, Nataliia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item EVALUATION OF DIFFUSION OF HIGHTECH PRODUCTS: MORPHOLOGICAL ANALYSIS. ОЦІНЮВАННЯ ДИФУЗІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ: МОРФОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ(2021) КАРКОВСЬКА, Вероніка Ярославівна; KARKOVSKA, Veronika; МИРОЩЕНКО, Наталія Юріївна; MYROSHCHENKO, Nataliia; ЗАРИЦЬКА, Оксана Леонідівна; ZARYTSKA, Oksana; ПРОКОПИШИН- РАШКЕВИЧ, Любов Миколаївна; PROKOPYSHYN-RASHKEVYCH, LiubovThe urgency of scientific research is confirmed by the fact that under the conditions of globalization, reform of the national economy, as well as strengthening of integration processes, the level of competitiveness of industrial enterprises is determined by many factors, with innovative activity being the key one. It is thanks to innovations that the business entity has the ability to strengthen its market positions, improve its economic efficiency, and create higher added value. А necessary condition for ensuring a certain level of efficiency of innovation is the dissemination of the results of these activities to the consumer, not just their creation. This purpose can be achieved through the diffusion of innovation results of industrial enterprises. The method of diffusion identification during commercialization of high-tech products of industrial enterprises has been improved, which takes into account the tools of morphological analysis and allows commercialization project managers to synthesize factor and result features of diffusion and also allows to establish causal relationships between factor and result features of such diffusion. В умовах глобалізації, реформування національної економіки, а також посилення інтеграційних процесів рівень конкурентоспроможності промислових підприємств визначається багатьма чинниками, ключовим із яких є інноваційна активність. Саме завдяки інноваціям суб’єкт господарювання має змогу посилювати свої ринкові позиції, покращувати показники економічної ефективності, а також створювати більшу додану вартість. Необхідною умовою забезпечення визначеного рівня ефективності інноваційної діяльності є поширення результатів цієї діяльності до споживача, а не тільки їх створення. Цієї мети можна досягнути за допомогою дифузії результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. Вдосконалено метод ідентифікування дифузії під час комерціалізації високотехнологічної продукції промислових підприємств, що враховує інструментарій морфологічного аналізу й уможливлює для керівників проєктів комерціалізації синтезування факторних та результативних ознак явища дифузії, а також дає змогу встановлювати причинно- наслідкові зв’язки між факторними та результативними ознаками такої дифузії у розрізі кожної вузлової точки й кожного варіанту зміни її параметрів, що знижує рівень суб’єктивізму управління процесами комерціалізації.Item ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ У ПРОЦЕСІ ЇЇ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ. DETERMINING THE LEVEL OF INNOVATION OF HIGH-TECH PRODUCTS OF INDUSTRIAL ENTERPRISES IN THEIR COMMERCIALIZATION(2022) МИРОЩЕНКО, Наталія Юріївна; MYROSHCHENKO, Nataliia; ЗАРИЦЬКА, Оксана Леонідівна; ZARYTSKA, OksanaУ процесі комерціалізації високотехнологічної продукції, зокрема у міру підвищення рівня дифузії такої продукції, неминучим є зниження рівня її інноваційності. Ідентифікування цього рівня важливе для адекватності ухвалення рішень з рекламування продукції підприємства, встановлення ціни на неї, застосування методів захисту інформації, пов’язаної з технологією виробництва продукції тощо. Результати засвідчили, що високотехнологічна продукція може бути інноваційною з позиції її призначення, функціональності, якості, ціни та матеріалів, що використовуються для її виробництва у процесі операційної діяльності суб’єктів господарювання. In the process of high-tech products commercialization, in particular, as the level of diffusion of such products increases, it is inevitable to reduce the level of innovation. Identification of this level is important for the adequacy of decision- making on the promotion of products, setting prices, application of methods for protecting information related to the production technology, etc. As a result, a method of determining the innovativeness of high-tech products has been developed, which consists in establishing the signs of innovativeness taking into account the peculiarities of their objective reflection at various stages of commercialization. Using this method, enterprise managers receive a tool for tracking changes in the level of innovation of the company's high-tech products, which is important for justifying the need to make managerial decisions about investing in improving or modifying products or curtailing its production project.