Науково-дослідної лабораторії з проблем державотворення та правозастосування ННІПП НАВС
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Науково-дослідної лабораторії з проблем державотворення та правозастосування ННІПП НАВС by Author "SURAVCHIK Valerii"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Запобігання булінгу серед неповнолітніх. Preventing bullying among minors(2025-06-18) Сюравчик Валерій Григорович; SURAVCHIK Valerii; МАКСИМЕНКО Олена; MAKSYMENKO Elena; Ботнаренко Ірина Анатоліївна; BOTNARENKO Irina; БУРАНОВ Ігор; BURANOV IgorВ аналітичному огляді розглянуто теоретичні і правові засади запобігання булінгу. Зокрема розкрито поняття, форми та особливості юридичної відповідальності за вчинення булінгу в Україні та деяких країнах світу. Акцентовано увагу на заходах запобігання цькуванню в шкільному середовищі. Ґрунтовно розглянуто суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії булінгу, розкрито їх повноваження і особливості взаємодії. Зазначене вище обумовлює необхідність дослідження шляхів запобігання булінгу в Україні. Аналітичний огляд підготовлено на належному рівні і може бути використано як у практичній діяльності працівників Національної поліції України, слідчих, суддів, так і у навчальному процесі вищих закладів серед студентів, курсантів, слухачів, наукових співробітників та науково-педагогічного складу. The analytical review examines the theoretical and legal framework for preventing bullying. In particular, the concept, forms and peculiarities of legal liability for bullying in Ukraine and some countries of the world are revealed. Attention is focused on measures to prevent bullying in the school environment. The author thoroughly examines the actors involved in preventing and combating bullying, and reveals their powers and peculiarities of interaction. The above makes it necessary to study ways to prevent bullying in Ukraine. The analytical review was prepared at the appropriate level and can be used both in the practical work of the National Police of Ukraine, investigators, judges, and in the educational process of higher education institutions among students, cadets, trainees, researchers and academic staff.Item Участь Національної поліції України у забезпеченні безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Participation of the National Police of Ukraine in Ensuring a Safe Educational Environment in General Secondary Education Institutions(2025-06-18) СЮРАВЧИК Валерій; SURAVCHIK Valerii; БРАТЕЛЬ Сергій; BRATE Sergey; ГОРБАЧ-КУДРЯ Іванна; GORBACH-KUDRYA Ivanna; ПАСТУХ Ігор; PASTUKH Igor; МАКСИМЕНКО Олена; MAKSYMENKO ElenaУ методичних рекомендаціях розглянуто теоретичні та правові основи забезпечення безпечного освітнього середовища та міжнародний досвід участі поліції у його забезпеченні. Висвітлено сучасний стан розбудови безпечного і здорового освітнього середовища та проблеми, які потребують вирішення. Авторами досліджено діяльність Управління організації служби освітньої безпеки (у складі патрульної поліції) Національної поліції України із забезпечення безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Визначено основні напрями взаємодії з іншими уповноваженими органами та підрозділами поліції, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, територіальними громадами, міжнародними організаціями та громадськими об’єднаннями в ході здійснення поліцейськими заходів із забезпечення безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. The methodological recommendations consider the theoretical and legal basis for ensuring a safe educational environment and the international experience of police participation in its provision. The current state of development of a safe and healthy educational environment and the problems that need to be addressed are highlighted. The authors examine the activities of the Department of Educational Security Service (as part of the patrol police) of the National Police of Ukraine to ensure a safe educational environment in general secondary education institutions. The main areas of interaction with other authorised bodies and police units, public authorities and local self-government bodies, territorial communities, international organisations and public associations in the course of police measures to ensure a safe educational environment in general secondary education institutions are identified.