Методичні рекомендації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Методичні рекомендації by Author "BRATE Sergey"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Участь Національної поліції України у забезпеченні безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Participation of the National Police of Ukraine in Ensuring a Safe Educational Environment in General Secondary Education Institutions(2025-06-18) СЮРАВЧИК Валерій; SURAVCHIK Valerii; БРАТЕЛЬ Сергій; BRATE Sergey; ГОРБАЧ-КУДРЯ Іванна; GORBACH-KUDRYA Ivanna; ПАСТУХ Ігор; PASTUKH Igor; МАКСИМЕНКО Олена; MAKSYMENKO ElenaУ методичних рекомендаціях розглянуто теоретичні та правові основи забезпечення безпечного освітнього середовища та міжнародний досвід участі поліції у його забезпеченні. Висвітлено сучасний стан розбудови безпечного і здорового освітнього середовища та проблеми, які потребують вирішення. Авторами досліджено діяльність Управління організації служби освітньої безпеки (у складі патрульної поліції) Національної поліції України із забезпечення безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Визначено основні напрями взаємодії з іншими уповноваженими органами та підрозділами поліції, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, територіальними громадами, міжнародними організаціями та громадськими об’єднаннями в ході здійснення поліцейськими заходів із забезпечення безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. The methodological recommendations consider the theoretical and legal basis for ensuring a safe educational environment and the international experience of police participation in its provision. The current state of development of a safe and healthy educational environment and the problems that need to be addressed are highlighted. The authors examine the activities of the Department of Educational Security Service (as part of the patrol police) of the National Police of Ukraine to ensure a safe educational environment in general secondary education institutions. The main areas of interaction with other authorised bodies and police units, public authorities and local self-government bodies, territorial communities, international organisations and public associations in the course of police measures to ensure a safe educational environment in general secondary education institutions are identified.